GLØD

_MG_4294.jpg

Præsentation

Vi er klyngen GLØD, og du er hjertelig velkommen! Vi er et mindre fællesskab i den store kirke, hvor vi sammen træder frem for Gud, møder nye venner og møder os selv. Et fællesskab, hvor man kan slappe af, spise kage, drikke kaffe og komme helt som man er. Vi ønsker, at man går derfra med noget, som man kan dele ud af i sin hverdag, hvor vi gennem forskellige temaer, taler, bøn, lovsang, tvivl og tro styrker og opløfter hinanden.

Derudover ønsker vi, at det skal være nemt at være ny, om du kender kirken eller ej, lige er flyttet til Århus, eller du har hørt om GLØD gennem en ven, så er der altid plads til én mere.

Vi mødes i klyngen hver anden torsdag i lige uger kl 19:30, i stuer eller haver rundt omkring. Derudover vil der blive arrangeret sociale-aftener, hvor fokus er at mødes, lære hinanden bedre at kende og have det sjovt. Kom og tjek os ud og se om GLØD skal være din klynge.

Kontaktinfo:

GLØD